söndag 14 november 2010

late night kalif.wedding fruties.

Dalman slirade på giftasringen.Janet skruvade på ron e colan.Skroten lös med sin frånvaro.vissa tårtor var storslagna och smakade gentilt medans mindre genomtänkta och inte alls gommgodis -kakor var i mina förvridna brunögon  helt enkelt oätbara,men å andra sidan är jag ingen marsipan marsalk så det är lika bra att hålla garten sluten.Kvällen var magiskt fruktbar och bjöd på allt från brun cactusbroderade mocka-västar till intravenösa felfulls-rockabilly-retards med en felfingerfärdighet som hade fått Torsten Flink att byta ut sin förhud mot en mycket väl passande latex damsugarpåse vol 20.Jajajaj vad skall man säga det var helt enkelt baronish dlux med plusmeny.lite mingel pix och så
bjuder jag på ett par oförglömliga klassiker.
oxå!
tårterian.

Nicke stropp och Olle boll,jag + Baxter

my baby samt eminent Baron med koppar vesir.Farbror Peter och en öl.

Två downsyndromare på firmafest.

fridlyst peruansk slätt-lemur i kokettsmurfs stass.

salongen.

Allas vårat rullstosbundna lokomotiv.ett nyklassististiskt mästerverk.

Tycker att Nicke Stropp och Olle Boll skötte sig exemplariskt fram till att man fick besöksbörbud i det  Perssonska godset.Fy skäms enligt bosniska föreningen.

nu sitter man här i sina bästa år med världens sömnigaste och  absolut utan tvivel vackraste flickvän som svassat sina fabulösa spiror på Tellus- benämd mark.Älskar denna fagra art av kvinna.Hon får mig att känna mig som den där speciella  enkronan som saknas vid ett köp av hygienprodukter men endå helt plötsligt lyser med sin närvaro.Shit im Kalif !Och det är fan inte fel!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar