måndag 15 november 2010

nice hård Måndag.o lite ryskt.

Idag började storröjjandet på Nk inför min big julskyltnings -premiär på Söndag.Jag tycker att alla skall kika på vad jag lagt timmar av blod svett och blåtiror på.Men det blir bra riktigt bra.Kan tyvärr inte dela med mig av något fotomatreal på detta då det är hemligt enligt tribenalen i schweiz.Och den skojar man inte bort.Man vill ju inte ha ett dussin inflytelserika hi-roller-judar efter sig. Bjuder på lite annat ur min gottepåse med pix.

Sätt på låten och kika på lite ryska kvalitetsfoton!!




Caribien kryllar av heta ryska turister..Måste medje att det är ett vackert fall på klänningen.

En pimpad traktor ukrainian stylee.Tänk att få sitta i baksätet på den och dela på en mazarin.

riktigt packad mystomte med goa tofflor.

rutch-bana med flott entre.

Halvstark general med två gånger kvar på sitt gymkort.

rött har alltid funkat på våren.Känner blandningen av blommig syren och hög intelligens.

raffiga ryska tjejer med automatvapen e dom flesta nog lite svaga för!

Nu skall jag ha lite kvalitetstid med henne  jag älskar mest på jorden.Idag försökte hon röka ut mig som en liten oskuldsfull räv i mitt gryt,men maten blev väldigt god.Man vill bara äta upp henne:P
see you in hell folks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar