söndag 21 november 2010

Min tågupplevelse.

Ett tåg, en resa, en bakfylla.
Tåget höll en klass jag är värd. Tyvärr fanns inte internetuppkoppling och restaurangvagnsdörren hade rostat igen. Min kupé bestod av två nya zeeländska tackor ett dussin vaktelhonor med tillbehörande ägg.




Såhär ser jag ut om jag..........


Upptäcker att den sydamerikanska kvinnan i sätet bakom mig lämnar små ofrivilliga Chorizo- i- stark- tomatsås- rapar som irriterar dom nasala flimmerhåren, samt glanspenis.

Undrar varför inte även jag föddes hjulbent.

Hittat en karamell i bröstfickan.

Nån stirrar o gör narr av mina nötter.

gått med i Jehovas vittnen.

Oj här får jag precis en oral könsupplevelse...(den skulle inte vart med egentlingen.)

Har fastnat med förhuden i blixtlåset, då konduktören ska precis kontrollera min biljett.

Släpper ett oförutsägbart väder utav fuktig karaktär.

Upptäcker att min stomie-påse har läckt ut i hela tågkupén. 


Nu ska vi sova, gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar