tisdag 9 november 2010

Min nya blogg

Efter att varit halvotrogen en längre tid o sneglat på min flickväns blogg måste ja erkänna att det klirrade till i juvelerna när jag märkte hur mycket bättre det här är en fucking jävla wordpress snål skitbloggshans. Går inte göra ett skit där, så jag gifte mej med blogger o ber Wordpress dra åt helvete!


Här är en liten uppdatering om vad som händer på min fashionabla nutidsblogg:

För er som aldrig har legat med mej förut så här är ett smakprov av på vad jag gör o vem jag är:


 Stora frisyrtestet..jag sätter mig själv i panelen o testar nya frisyrer:






Förklädnad är en utav mina specialiteter:


 Här är en annan utav mina specialiteter

En del resereportage blir det såklart din jävla idiot.
 Utvik är ett vanligt förekommande fenomen på min blogg, både manligt o kvinnligt.

 En del samhällsreportage har man ju råkat ut för.

Ehm..semesterbild censurerar form.

En vanligt förekommande guldgås.
 Transvestit nazist såklart.

 Ååhhhh min älskling kan komma att dyka upp en hel del...för hon e u såå gooo:)

Vimmelbilder o nattlivsreportage dyker upp.

 Rullstolsbundna tåg har alltid legat varmt om hjärtat.
 Dvärgar e ju för jävla roliga.

Min modellagentur o dess erövringar o framgångar.
 Eftersom ja jobbar på decolab NK som dekoratör o konstnär så självklart så dyker smakprov på min konst upp.


 Italiensk mat o framför allt mat överhuvudtaget är det bästa jag vet förutom fröken Thorsell.

Är just nu fruktansvärt aktiv som wrestlare i både gbg & Sthlm wrestling.

 Som den friherre jag är så klär jag mig alltid passande i socitetens kretsar.

Så, ny start, ny blogg, nu kör vi gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar