fredag 31 december 2010

komma iform efter nyår?

som kostrådgivare och atlet vill jag gärna dela med mig av mina trix inom kostlära.

Skall man hålla sig i form så har jag ett par bra trix som funkar för mig.Det är viktigt att man äter många gånger om dagen.Börja ALLTID med stekt som en english breakfast eller en vanlig raggarmacka på ett arbetarfik.

Tänk på att aldrig tömma energireserverna så försök att få in ett wienerbröd eller något i den stilen innan lunch.

Lunchen skall hällst innehålla mycket kolhydrater som pasta,potatis,ris.Pannbiff med krispig bacon på samt en gräddig brunsås är att rekomendera.Smyg gärna in en storstark som måltidsdryck.

Mellanmål VÄLDIGT VIKTIGT!två cheeseburgare på MCdonalds är att föredra.När du har två guldpuckar i hand svälj gärna nermed en milkshake.

Afterwork ölen är mycket viktig även om man inte kan tro det.Fyra fem snabba till tilltugg som pommes eller något annat med mycket mättade fetter.


Middag skall gärna bestå av rejält med kinamat och en flaska vin.

Kvällen bör bestå av en rad blandade dryckesformer.Järn,öl,mojitos vodkajuice(innehåller dagens c-vitamin behov)osv.


Avsluta kvällen med en 200g ost o bacon på 7ans.

följer ni dessa råd har ni kommit en bra bit för den perfekta kroppen.Kombinera med hård träning.

Lycka till med nyårslöfterna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar