fredag 17 december 2010

mmmmm.mår riktigt bökigt.Kännde att jag fick gå hem.fan om det är någon influensa som vill sätta mig på kroken.Har skönare saker för mig än att applicera kroppsvätskor i porslins interiör.Inväntar min livs kärlek .Vet inte när hon kommer eller när tåget går.Hoppas att jag får ta del av den informationen inom snar framtid.Jag får förbereda min mussel moule samt vitlöksbröd som huset bjuder på ikväll.Hoppas hon blir glad.Skall klä granskvätten oxå.Veronica köpte en i veckan så ja skall försöka pimpa den NK -style.

det här är inte mycket för världen....
....zimsalabim så är han en jätte trevlig tomte som delar ut paket med suspekta saker i.

skall försöka överglänsa detta träd.

när denna minen aktiveras vet jag att det rinner till lite extra i vissa underliv..

älskar dig så mycket!!!!!!!!!
hej då på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar