torsdag 16 december 2010

long time no see.commin fresh like sizzling pee!

Har inte varit så aktiv på datorfanskapet det sista.Det beror på att jag har målat två målningar på tranquilo två gånger,jobbat 0730-1630 på Nk,Tagit mästartiteln i STHLM-Wrestling och svassat på frugan på italienskt maneer den närmsta tiden.;P men vad skall man göra det är bara att starta igång bloggeriet igen i dessa stressiga ,iskalla och nysprängda tider.Var på julbord igår.Jo jag kan ju erkänna att det slank ner en och en annan kryddig liten snaps-pöjk i truten.Inte illa  med en lunchberusning på Sjömagget Kalifo style.Det skojar man inte bort.Sen blev det lite slir och småslarv på stan med walter,rubin o skåne mm. för att styra sin styrstångsfylla hemmåt vid halv tio.Har ju inte varit den saltaste killen på jobbet idag.Huvudet har vägd som en medelstor downsyndromare.Sömnen ville gärna ta ut sin rätt i formen av narkolepsi-utbrott på planeringsmötet.Men thats life.Skall man brottas med Arne-alkohol så får man bita i det sura äpplet.

Högmod är bara förnamnet.Champ Kalif yeaaahhhh!

När Don kalif bjuder upp publiken är Karl-filips vett och ettikett bok lika mycket annamad som kungens hårbetäckta testikel-säck
mmm här mitt fantastiska tillskott.När det blir för hett i ringen oh domarn lägger sig i för mycket  höjer vi värmen med att det kliar i min älsklings fingrar och självklart stryper domarn medvetslös med sitt strumpeband!

När domarn är ute ur leken är det bara att passa på att behandla Aguilas heliga familje-juveler som din mammas våldtäktsman.

Här froteras det med det nyerövrade titelbältet.Med blodsmak och imma på glasögonen försöker domarn förstå vad som hänt utan framgång.
När jag menar baksmälla delux menar jag downsyndrome-delux.

Här min vackra heting till babe.Har precis lånat ut henne till fotojobb i huvudstaden för ett dygn.Men i morgon kommer hon hem till sin dregglande karslok.Älskar henne över allt .Hon är fru-ämne helt klart det kan jag sätta min italienska trumpet på:pFörstår om det svider men alla kan inte vara Kalif.hahhahah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar