söndag 19 december 2010

Medans Kalifen är borta dansar råttorna på bordet!

Efter en väldigt sötstark kväll med fröken Thorsell blev till slut tvunget att ta min goda vackra hem....vatten bet inte längre o hade jag haft hans så e jag tveksam om det hade funkat. Oss emellan hon e väldigt go, kanske lite arg, kanske lite kissenödig på kungsgatan, kanske väldigt trevlig mot vakterna på Sticky fingers, annars var det en helt vanlig dag. Skämt osido efter några trevande incidenter inombords tog jag beslutet att ta hem ekipaget. Hela kvällen har jag känt att jag har missat någonting. Som en god men trött 30 wattare gick det upp för mig att vara gran de premiér för Bar del Smod. Med en tveksam överenskommelse kom vi fram till att jag kom fram till miss Veronica skulle sova o Sthlms mästaren skulle gå till Smod lokalen. När Kalif kom dit så var alla kalif o bjöd på Kalif o sjöng en liten sång om Kalif, helt enkelt,...det var Kalif. Efter diverse krutburkar, indrivningssamtal mm så var det dags om vända lutan hemåt. Men när jag kom hem till min förvåning var inget som sig bör.

Detta är min Nk-mässiga julgran tidig lördag morgon.........samma gran annat avslut lördag natt 05:01
Det fanns två misstänkta...
1. Veronica Thorsell född 1984, 1,9 i promille, rosa underkläder.
2. Mitte Thorsell (känd inom organiserad brottslighet) född 1987, promille 3,7, vit sparkdräkt.

# Suspect nr. 1 : Mitte Thorsell


                                    # Suspect nr. 2 : Veronica " jag gillar inte tequila" Thorsell.


När jag tog mej en närmare titt på vad som försegått i våran lägenhet, tände Mitte upp en cigg o han vet mycket väl att man inte får röka inne.
 Och den enda jävel jag litar på i huset har däckat på mitt torra vita vin som skulle redas till en mustig hummersås.






Till råga på allt har han lagt upp en opublicerad bild på facebook o hävdar att dom har varit tillsammans i 3 månader! Inte nog med att han bor gratis i min lägenhet, han gör anspråk på det jag åtrår mest. Mitte...den här söndagen får du ha struten på dig hela kvällen!


Nu måste schlangemann svalka sin hatt, gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar