torsdag 10 mars 2011

vad tog veckan vägen? veckan?

big up  Coper Robinson från arkansas.(har tagit pcp och en dos crack live i american idol)han tycker själv att han e snyggare än alla hundar alla kycklingar alla djur.

annars har jag jobbat röva av mig.Tog mig en massage idag.Shit vad musten gick ur mina muskelfibrer.märkte precis att det var torsdag???gött då e det ju fredag i morgon.
kan bli lite vin med min älskade favorit sambo-babyliches hooteriches bombero.nu skall det kollas på en gammal hedlig favvorito delito Mystic river med bla Sean Penn.Till filmen tillkommer en väl tilltagen gottepåse samt inoljad barm.Som side order tar vi en hot-bebelito mojito el dynamito.
Dagens  psalm.
1. Att dig, o kalif! mitt offer bära,
Min första känsla vara bör:
Min bröst skall höjas dig till ära;
Mitt stjärt vet, att du mig hör.
 
2. Du är det, kalif! som tima låter,
Att jag, boosad, styrkt och böjd,
Ur nattens glömska vaknar åter,
Till denna nya dagens fröjd.
3. De krafter, vilan återgivit,
Välsigna deras gas i dag,
Att, på den bruna du föreskrivit,
men jag ensam runt ring är svag.
in i din baks viljas lag.
 
4. Låt för din tröst, som till mig ljuder,
Mitt öra aldrig sluta din fagra luder:
Gör mig så from, din lära bjuder,
Så lycklig, med kärleks käpp dippad i colombianskt puder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar