måndag 14 mars 2011

vafuck

Hade ett grymt xtra gig på g.Grymt betalt enkelt målat. men icke när jag ringer så har dom löst det på annat håll.Piss va jag hade behövt dom extraslantarna. man dör ju inte för det.Jag överlevde ju Måndagen veckans värsta dag.Älsklingen har inte haft det lätt hon. Hon går titelmatch mot ett elakt jäkla skit virus som satt sig på halsbollarna sedan att läkarjäveln efter det fjärde besöket äntligen ger medicin,tack jävla idiot.nä nu är den här dagen slut snart ,det va i och för sig ganska mild väder idag o det kan ju va gott.

Nu skall jag klappa mina hjälplösa smådjur BabyVeronica och Bebbe Bebbelito.
Missa inte Wrestlingen den http://www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=195426870478898

det kommer bli gyllenbrun underhållning.
läkar as med mycket gas.Han är värd att få en behadling av bild:1

1 kommentar: