tisdag 15 mars 2011

vissa har det bra andra inte.

idag va jag ute och snurrade med fermabilen .shoppa lite smått och gott till en skyltning.Kändes ganska förnämt att surra omkring i en illa tilltagen kaddy i vår solen.Aplicerade en stekt fläsk med löksås på resturang frågetecknet.Det var en ljuv behandling av smaklökarna.Min allstar baby hade gjort en fantastisk currygryta som var färdig sisådär fem minuter efter att jag kommit från jobbet.Ja man har det inte som en slagrops vrålande airstrike anfallen lybier precis.Det går bra för Japan såhär års.Fan det är inte många rätt på deras status.Stackars atackars  japaneser.När jorden skakat sönder alla hus och vattensystem skickar den efter sig en tsunami som vräker en stenabåt till kina  utan problem.Sen sprängs kärnkraftverken och när de äntligen får lite bukt på skiten svassar ett efterskalv loss som nästan håller huvudskalv kapacitet o tsunami på det....................nä nu får det vara nog med elände nu skall jag till affären och köpa dricka+ships gonatt
nu får de traditionella middagarna vänta när det finns kärnkraftverk o släcka.

1 kommentar:

  1. Alex, din humor är förfärlig men jag gillar den!
    Puss din egen mammma!

    SvaraRadera