torsdag 20 januari 2011

Hard day.

Igår var jag El Kalifo på den fashionabla tillställningen NK-awards.Det bjöds på trerätters vin i gallons o ja det klart att det slank ner några rötjutare i min strupe.Canaren var lite väll folklig för min del.Varite ala häckner är inte min cup of tea.Blandade halv taffliga trolleritrix i sumbios med väl trubbiga göteborgs-skämt,njae.Ett stepp nummer va rätt fruktigt i allafall.Kom inslirandes med en negerboll o en cupcake halvtre och förstod inte alls varför inte min älskling vaknade ,ställde sig upp och jublade åt min vad jag i läget tyckte var ett hjälte dåd.Man blir lite irriterad när någon slarvar sönder sin ljuva djupsömn.Sorry baby kommer (aldrig) hända igen;)
Jag va ju inte den vassaste skridskon på jobbet idag.Hasade omkring som en skygg nerstampad kanariefågel med suicedala beteenden.Höll mig strykandes längs väggarna i källaren.Jag fick gjort allt som skulle göras i.a.f.
Nu skall jag snart froda med frugilugan med babilobisarna den goaste tjejan på jorden.

en lite wrock n wroll bild med min bättre hälft.

min status i nuläget.

Bebelito valde att skita i katt toaletten idag.Det uppskattas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar