söndag 9 januari 2011

Vem blir veckans bloggläsare?

Jag kommer att nominera veckans bloggläsare "veckans kommentar" varje vecka.vinnaren kommer bjudas på en lunch för två på legendariska Kville mat.Så det är bra om man lägger sin åsikt på kommentar avdelningen där mina duktiga assistenter sammanfattar resultatet.Lasse på Pr avdelningen har försökt få mig att "ge mer" till mina läsare.Varsegod Lasse.

1. Signe 29. "Du har inte vägarna förbi Urkelljunga,så kanske vi kan ta en fika?"

2. Raol 20 "Du verkar  ju ha lite koll.Vet du hur man köper hash i Vedum?

3. Vincent 25 "Tja skall ha fest på Hisingen på Lördag du får gärna hänga på. 0737 899889"

4. Kassem Mohamad 32 "Din tid är räknad mannen!

5. Maggan 43."Har du några bra baginbox tips?"

6.Anonym ca:75 "Om du och tjejen får det tråkigt kan du alltid ringa mig;)

7. Kent 47 "Jag vet vem du är"
8. Snucke 29 "Jag testade dina kost råd men är inte riktigt nöjd med det utlovade resultatet"

9. Garam 23."Hej Don Kalif jag är ett stort fan och undrar hur man går till väga för att börja Wrestlas?"


10. Amina 39 "Jag vet att du klipper dig på salong IT men dom har aldrig några tider när jag är där för att boka,har dom något emot mig?

1 kommentar: