torsdag 13 januari 2011

twitterstil.grill del mundo.

Vaknade......skapade en smörgås......kliade mig runt pung.....klappade katten....bloggade en skvätt....klädde på mig paltor....sprang till vagnen....tjuvåkte....kom till jobbet.....tog firma bilen....krockade firmabilen.....bytte nummer med han jag backade på......lastade av lastbilen...Skulle sätta mig i firmabilen....fick en rejäl dusch rätt i ansiktet med spolar vätska.....kom till jobbet...möte med NKs marknadschef.....slog en behövd sjua.....byggde tre podier till brillman skyltning....möte med Miki ang Grill del mundo projektet på filmfestivalen....röjde fram ett par helt sjuka ideer.....djurhuvud..dockor...armar...svampar..prinsessor...kräftskivor...mormors gökur mmm ....åkte hem..tränade överkropp tills hatten flögg av...drack en proteindrink....lagade mat.åt 450g kyckling med sallad...doftar en aning kent...skall duscha nu.....klämma på veronica sen..........................................
detta är lite av mina ideer.flottigt,äckligt,konstigt fast ljuvt.

Jag backade på rätt bra altzå!!!

1 kommentar:

  1. Kul att du har att göra men ta det lite lugnt! Det var okej med Trollis och Vispen men de var sura! Jag skyllde på dig, så det så....

    ... glöm inte träna ben...


    Puss

    SvaraRadera