söndag 16 januari 2011

Tankar som flödat dom senaste dagarna.

Ang. mitt inlägg om modellbranschen...

Kära inblandade amatörmodeller jag e ledsen om jag sårat er men man måste kunna ta lite kritik. Använd kritiken för att bli bättre o nå högre amatörkvalité. Ni har valt att exponera era kroppar på internet o även då valt att folk har åsikter goda som dåliga. Ni ska vara glada att en professionell modellscout som jag kan ge lite konstruktiv kritik för en liten extra push i era karriärer. Jag antar att jag är den första som fått upp ögonen för er, och det måste väl vara positivt att för en gångs skull få lite uppmärksamhet? :) Jag valde att ta bort inlägget då ni skämdes o ångrade att ni en gång i tiden lagt ut dom på nätet, snäll o barmhärtig samarit som jag är. Lycka till i framtiden o tänk efter en gång extra innan ni väljer att visa kanske inte så smickrande bilder, en gång på nätet alltid på nätet.

Obs! Ett mycket viktigt tips...hygien är A och O under o efter plåtning. Att tvätta sig noggrant i alla håligheter samt ansa eventuell generande hårväxt. Det är för både din o fotografens trevnad.


Hoppas ni är lika ivriga som jag att fortsätta läsa min blogg.

6 kommentarer:

  1. Om man ska ge kritik så ska man ju ge kritik, inte bara skriva massa skit som du gjorde..

    Jag kan ju säga som så att Sandra Reiche ser ju 100 ggr bättre ut på bild än vad din tjej gör..
    Din tjej ser onaturlig ut, som en barbie..
    Det gör verkligen inte Sandra..
    Men det är ju bara min åsikt !

    SvaraRadera
  2. Hahahah

    professionell modellscout.. Möjligen .. men tydligen noll koll på läget.

    Du tog nog mer troligen bort bilderna för att du blev lite upplyst om hur det hela fungerar med att lägga ut andras bilder utan tillstånd.
    ganska vanligt hos en del bloggare med taskig koll på läget som stjäl bilder både här & där.

    Å andra sidan det här kanske är en blogg man kan gå in & läsa ibland när man vill ha sig lite goda skratt.
    Underbart exempel på att man kan vara man & mörkhårig men ändå verka som en blåst blondin.

    Du kanske först borde lära dig lite om branschen.

    SvaraRadera
  3. Tina: Att jämföra Thorsell med Reice är som att jämföra koskit med kristall....Thorsell är ju för faan en helt annan liga...vrålsnygg. Varför hoppar du på henne?? Med tanke på hur ful du är så förstår jag väl att du skriver som du gör du ser ju ut som en förvrängd mongolid med din korta lugg.

    SvaraRadera
  4. Hej alla glada läsare.Jag tycker det är kul att så många har åsikter.Min assisten jobbar förbrilt med att se till att alla för ett gen svar.

    Tina:
    Lilla hjärtat!
    Jag vet inte riktigt vad min flickvän har med saken att göra.Men att jämföra en pro.modell med en amatör/hobbymodells entusiast ser jag ingen relevans i.Sedan att du gillar skit är ju som du själv säger din åsikt,och den respekterar jag.Vi kan inte tycka om samma saker här i världen.Sedan så har ju detta lilla betydelselösa inlägget bidragit till lite av en topnotering i uppmärksamhet till denna lille Reiche vilket hon knappast kan vara van vid,det är ju bara att säga grattis.
    Obs. att ligga med djur är olagligt.

    Anonym 1:
    Att avsaknad av två delar humor och en del intelligens är fallet är det inget tvivel om.Kul att folk tar allt på sådant fantastiskt allvar.Men att det här är en blogg där man går in för ett gott skratt håller jag verkligen med om.Du kanske är amatör modell själv?Skicka gärna in lite bilder så kan jag se vad jag kan göra för dig.
    För koll det har jag min vän.

    SvaraRadera
  5. Anonym 2: Gillar din jämförelse och står bakom dig till hundra procent.
    ;)

    SvaraRadera