torsdag 27 januari 2011

semester det skall ..........

Blev en hård avslutning på jobbet. det löstes podier på löpande band.Tillslut blev det färdigt med doft av man.
Jag tog min kappsäck mot Tranquilo www.tranquilo.se och surplade i mig en liten öl vilket kändes helt enligt lagboken.Imorgon blir det Egypten.Älsklingen hade lite resecheckar som hon löste in mot två allinclusive tickets.Inte fel.Jag har packat min gasmask,påk,snorkel,elpistol,tandborste, diarre medicin,pass,badbyxor mm.Nu kan jag ta hand om poolölen,demonstranterna,ryska turister,ev. osammanhängande avföring och annat gott.jaja nu skall jag ta hand om packeriet.
kallt som faaan-stick från staaaan!

originalläge ett tag framöver

en beskuren del av citylivet i Kairo kanske?

Egypten? Hazem-Shuman gör tummen upp!
övervaka strandkanten i gryningen, det de e boll gott.

Kika lite på djurlivet och vad det erbjuder.

svassa lite runt trianglarna eventuellt.
Men troligtvis kommer jag nog mest hänga här med min gode vän Zervesa och älsklingen såklart.
Tack tomten för en välbehövlig julklapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar