onsdag 5 januari 2011

kissens magiska tofflor.

Kollade på Fredrik o filips nyårsharang.Shit vafan har kissie-kissimurra på sig på tassarna.Skorna ser ut som Bastians vita häst i never ending story.Skorna är troligtvis en förbannelse gjord av en ung ond magiker från landet Morchud. Dom skapades som ett ondsint vapen  för att strida mot  de goda halvalverna från den 12 sjöarnas rike.Någon måste måste förgöra detta hot mot världen.Men det är inte lätt, dom e för höga,för breda,för klumpiga o för vita
hade inte varit helt sjukt ifall dom lyfte och spridde ett moln av magiskt damm.halvalverna flyr då dom riskerar sina annars ödödliga liv.Vem skall släpa detta mörkrets föremål till Krosmutks klippa och en gång för alla skapa stabilitet i världen.

2 kommentarer:

  1. Jag förstår inte mycket av vad du skriver här min son, men kan berätta att jag hade ett par gröna, ja GRÖNA, stövlar som såg ut så där ungefär. Det var då ABBA slog till... De var skitsnygga och jag var ensam i Stockholm om dem och störtcool! Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. ... haha
    Det blev lite konstigt formulerat...

    Jag menar att det var på den tiden som ABBA slog igenom...
    hahah

    SvaraRadera